Tabele
Il filtri
La liste
La aree des informazions
I menù HaikuDepot e Mostre
Creâ un account utent
Valutâ e comentâ
Regjistris di diagnostiche
Sugjeriments

haikudepot-icon_64.pngHaikuDepot

Deskbar:Applications
Posizion:/boot/system/apps/HaikuDepot
Impostazions:~/config/settings/HaikuDepot/main_settings
~/config/cache/HaikuDepot/ - Iconis in cache, schermadis, descrizions e vie indenant...


HaikuDepot e je la aplicazion centrâl cuant che si cjacare di gjestî i pachets software. Cun lui tu puedis esplorâ, cirî sui dipuesits dai pachets, instalâ e disinstalâ i pachets. In maniere predefinide HaikuDepot al partìs mostrant une liste di "Pachets in risalt", software che, de bande di tancj utents, a vegnin ritignûts interessants.

haikudepot.png

La seconde schede e mostre Ducj i pachets, la videade e cambie e si varà iconis plui piçulis e plui informazions metudis jù in colonis:

haikudepot.png

index Il filtri

Parsore o cjatin cualchi strument par filtrâ la liste dai pachets software disot:

index La liste

Come in ogni barcon di Tracker, tu puedis sielzi di un menù contestuâl cuale colone visualizâ, fasint clic diestri su pe intestazion de colone. Un clic di çampe al ordenarà la liste in base a chê colone. E po sì, tu puedis rangjâ lis colonis strissinantlis suntune gnove posizion.

La colone Date e mostre cuant che un pachet al è stât zontât o inzornât. Ordene daûr di cheste colone par viodi insom de liste ce che al è gnûf o inzornât.

La colone dal Stât di un pachet al pues vê un di chescj diviers stâts:

La colone de date e mostre cuant che il sisteme dal servidôr al à regjistrâ chê version specifiche dal pachet. Par colpe di pussibii ritarts tal procès di publicazion, al è pussibil che cheste date no sedi precise dal dut.

Tu puedis cjapâ la linie a ponts tra la liste dai pachets e la aree des informazions par ridimensionâ in verticâl la liste dai pachets.

index La aree des informazions

In bas e je une aree che e mostre lis informazions sul pachet che si à selezionât te liste parsore.
A drete dal non dal pachet, autôr valutazion e de version al è un boton, che – in base al stât atuâl dal pachet – ti permet di fâi Instale o Disinstale. Se un pachet al è za instalât, lì tu cjatarâs un boton Vierç, che ti fasarà vierzi la aplicazion.

Chi a son cuatri schedis: Informazions su, Valutazions, Regjistri modifichis e Contignût.

index I menù HaikuDepot e Mostre

Intal menù HaikuDepot in alt tal barcon, tu cjatarâs l'element Inzorne dipuesits. Chest al domandarà ai dipuesits une liste inzornade dai pachets disponibii.
Cul secont element, Gjestìs dipuesits..., tu gjestissis i dipuesits. Al vierç lis preferencis dai Dipuesits, par zontâ/gjavâ o disabilitâ e abilitât i dipuesits.
Controle inzornaments... al vierç SoftwareUpdater par cirî e instalâ i pachets inzornâts.
Impostazions... al vierç un barcon che pal moment al à la uniche opzion: Condivît dâts anonims sul ûs cun HaikuDepotServerShare. I dâts a vegnin doprâts par, par esempli, incrementâ un contadôr su trop che un pachet al ven viodût e instalât. Chest al pues determinâ se un pachet al à di vignî mostrât te liste "Pachets in risalt".

Sot di Mostre tu puedis sielzi di mostrâ ancje i Pachets di svilup e i Pachets sorzint te liste dai pachets. Pal utent normâl chei no son di nissune utilitât e dome a confusionaran la liste. Dut câs a son impuartants pes personis che a àn dibisugne des librariis e dai header (...) di un pachet par disvilupâ e compilâ programs che a dipendin di chescj.

Plui interessantis a son lis opzions par mostrâ dome i Pachets disponibii e i Pachets instalâts.

index Creâ un account utent

Par podê valutâ un pachet ti covente un account utent sul Servidôr di Haiku Depot che al servìs ducj i pachets e al ten olme des valutazions e dai coments dai utents. Tu puedis creâ un account di dentri de aplicazion HaikuDepot, fasint clic sul menù te bande diestre de sbare dal menù che al mostre il to stât atuâl: No jentrât. Sielzint Acès... al vierzarà un barcon cun dôs schedis; une par meti dentri il to non utent e la peraule di ordin (une volte che tu lis âs) par jentrâ, e chê altre par creâ un gnûf account:

haikudepot-login-tab.png

Par creâ un account tu âs di:

Daspò sei jentrâts, il menù in alt a drete tal barcon di HaikuDepot al mostrarà Jentrât come (...), mostrant il to non utent. Cumò cul menù ti puedis sielzi tra Cambie account... o Termine session.

Tant che pro memoria di ce che tu âs acetât strincant su la casele di selezion chi parsore menzonade, si àn lis vôs dal menù Viôt lis ultimis condizions di ûs e Viôt lis cundizions di ûs acetadis...

index Valutâ e comentâ

Daspò vê creât un account utent e jessi jentrâts, tu puedis valutâ un pachet e lassâ un coment, se tu lu desideris. Al baste passâ parsore il mouse su pes stelis di valutazion te aree des informazions di un pachet e chestis a deventaran un boton Vote pachet.... Fâsi clic par vierzi il barcon di valutazion:

haiku-depot-ratingpanel.png

Chi tu spostis il mouse parsore des stelis par impiâlis e sielzi il to vôt, tu puedis ancje sielzi il grât di stabilitât de aplicazion e sielzi la lenghe dal to coment opzionâl. Par creâ un coment che al vedi sens, tu varessis di vê doprât par un pôc la aplicazion che tu stâs par valutâ, in mût di cognossi lis sôs funzionalitâts, erôrs e stramberiis. E no sta scrivi la gnove divine comedie... tegnilu curt, dolç e gjentîl. :)
Dopo vê clicât su Invie, i dâts a vegnin trasmetûts al servidôr. Tu podaressis vê di lâ sul menù Struments e fâ Inzorne dipuesits prime di podê viodi lis tôs modifichis.

In ogni moment, tu puedis tornâ indaûr e modificâ il to coment e tornâ a dâ une valutazion. Tu puedis ancje platâ il to vôt dai altris utents disativant la casele Altris utents a puedin viodi cheste valutazion, che e ven fûr une volte che si à valutât un pachet.

index Regjistris di diagnostiche

Cuant che si dopre HaikuDepot, chest al interagjìs tant cu la rêt che cui servizis locâi. Lis robis a puedin lâ strucjis, cualchi volte in manieris che no si veve pensât cuant che e je stade scrite la aplicazion. In chei câs il messaç di erôr al podarès jessi no specific. Par judâti te diagnosi di un probleme indicât, HaikuDepot al pues furnî un regjistri cun ce che la aplicazion e à fat.

Un messaç di erôr al podarès sugjerî di viodi i regjistris par vê infomazions plui detaiadis opûr ti si podarès domandâ di indicâ il regjistri cuant che tu segnalis un probleme sul sisteme di bug tracking di Haiku.

Par viodi i regjistris di diagnostiche, HaikuDepot al à bisugne di jessi inviât dal Terminâl:

HaikuDepot -v debug

Il comant al dopre la opzion -v pal control de prolissitât dai regjistris di diagnostiche. I valôrs pussibii a son: off, info, debug e trace. Doprant off al regjistrarà dome une piçule part des informazions, al contrari trace al fasarà il lavôr cu la plui grande cuantitât di detais.

Cuant che HaikuDepot al partirà e cuant che al interagjirà cu la aplicazion, tu viodarâs scori il test tal barcon dal terminâl; chest al è il regjistri di diagnostiche.

index Sugjeriments

Sore a ordenâ la liste dai pachets daûr de colone Date, e je une altre maniere par tignî di voli i pachets gnûfs e inzornâts. Par fâlu, tu scugnis creâ un feed RSS ATOM al sît web dal Servidôr di Haiku Depot. Fâ clic sul widget "hamburger" in alt a diestre e sielzi Build Feed URL sot de sezion Data.
La plui interessante des pocjis impostazions su chê pagjine e je cheste: sore a otignî un feed par ducj i pachets gnûfs/inzornâts, al è pussibil ancje zontâ dome i nons dai pachets che ti interessin. Fâs clic sul boton Build Feed URL e tu otegnis un URL di RSS che tu puedis tacâ intun letôr di feed RSS come BePodder, QuiteRSS, fRiSS e v.i.